Forum Forum studentów IV roku - Geografia UŚ
Uniwersytet Śląski - WNoZ - Geografia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

R.E.G.U.L.A.M.I.N

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum studentów IV roku - Geografia UŚ Strona Główna ->
Regulamin Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blackregis
from Fen Carn...



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:44, 10 Paź 2006    Temat postu: R.E.G.U.L.A.M.I.N

Każdy użytkownik, który piszę i rejestruje się na forum mimowolnie akceptuje regulamin i zobowiązuje się go przestrzegać.
Wszystkie punkty regulaminu są jednakowo ważne. Ich przestrzeganie nie podlega dyskusji.
Za łamanie regulaminu użytkownik otrzymuje ostrzeżenie, a jeżeli będzie to robił notorycznie może zostać zbanowany (wykluczony z pisania na forum) na czas określony lub na stałe.

1.Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik rejestrująć się na forum jest zobowiązany do jego przeczytania i zaakceptowania. Nieznajomość regulaminu nie może być powodem do zmniejszenia kary w przypadku jego złamania.

2. Równość wobec zasad
Niniejszy regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum. Zarówno zwykłych, moderatorów jak i adminów.

3. Multikonta
Każdy użytkownik jest zobowiązany do korzystania tylko z jednego konta. Multikonta są karane wykluczeniem z forum, w szczególności jeżeli jedna osoba próbuje podszyć się pod drugą.

4. Zmiany
Regulamin może się zmienić w trakcie działania forum. Zmiany wprowadzone w regulaminie zostaną opublikowane z 2 tygodniowym wyprzedzeniem przed ich wprowadzeniem wraz z podaniem daty początku ich obowiązywania.

5. Pisanie postów
Posty nie mogą mieć niedozwolonych treści.

W przypadku zakładania nowego tematu - użytkownik forum powinien przedstawić sytuację/problem czytelnie i rzeczowo, w przypadku udzielania odpowiedzi - nie należy zbaczać z tematu (tzw. offtopic jest niedozwolony).

Użytkownicy forum powinni starać się wnieść swoje zdanie do dyskusji, krytykować, ale nie potępiać, mieć szacunek dla cudzych poglądów i nie osądzać gustów innych ludzi.

Sprawy prywatne lub wymagające reakcji określonej osoby należy załatwiać przez PW lub maila, apel na forum należy traktować jako ostateczność.

Zabronione jest spamowanie tj. pisanie jednego postu pod drugim. W przypadku chęci dopowiedzenia czegoś należy użyć opcji "edytuj"

Posty muszą być przejrzyste, ale nie krzykliwe, dlatego zabrania się nadużywania opcji kolorowania, pogrubiania, podkreślania, kursywy, powiększania tekstu. Narzędzia te mają służyć podkreślaniu istotnych informacji lub uwidaczniania nagłówków, a nie jako styl pisania całych postów.

Niedozwolone jest floodowanie, a więc niepotrzebne powtarzanie tego samego tekstu "plz plz plz plz", tej samej litery "pomocyyyyyy", znaków interpunkcyjnych "!!!!!!!!!!!!" lub uśmieszków " ". Zakaz ten dotyczy także tytułów tematów.

W postach nie należy umieszczać grafik o dużych rozmiarach lub objętości (zamiast [img]link[/img] można podać sam link).

Zabronione jest pisanie postów nie wnoszących nic do dyskusji. Przykładowo zamiast dawać odpowiedź "bezsens" można dać odpowiedź "bezsens, ten pomysł nie zadziała, gdyż wymaga zbyt dużych zmian w strukturze gry", albo zamiast "lol" dać odpowiedź "lol, czy takie coś jest możliwe? to chyba jakiś bug". Ważne jest zatem, aby poprzeć swoje zdanie, a nie ograniczyć się do pojedyńczego słówka określającego emocję.

Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski.

Zabronione jest cytowanie wypowiedzi wulgarnych, obraźliwych lub w jakikolwiek inny sposób łamiących regulamin, a także długich postów oraz tworzenie "piramidek" z cytatów. W takich przypadkach w cytowaniu należy ograniczyć się do konkretnego fragmentu poprzedniej wypowiedzi, do której się bezpośrednio odnosimy.

6. Niedozwolno treści
Na forum (tzn. w postach, tytułach, nickach, avatarach, podpisach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:

pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie;

brutalnych, ukazujących przemoc;

wulgarnych lub obrażających użytkowników forum lub inne osoby (np. osoby publiczne), zawierających groźby odnoszące się do życia rzeczywistego; dotyczy także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej (np. gwiazkowanie, przekręcenie liter) oraz cytatów zawierających wyrazy wulgarne lub obraźliwe.

wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji;

ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm);

łamiących prawo (np. prawa autorskie, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe);
zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone);

propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;

innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe np. prowokowanie, podsycanie wrogiej atmosfery.

7. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z jego konta - nie ważne kto w danym momencie napisał posta.

8. Zabronione jest używanie w podpisie sygnatur przekraczających rozmiar 120x400 (szerokość) w pixelach. Również avatarki powinny mieć rozmiar zmniejszony do 160(wysokość)x100(szerokość) maksymalnie.


Ostatnio zmieniony przez Blackregis dnia Czw 22:51, 01 Mar 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blackregis
from Fen Carn...



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:54, 29 Paź 2006    Temat postu:

Weszła w życie nowa wersja regulaminu.
Proszę o zapoznanie się z nim.

pozdrawiam
Blackregis
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blackregis
from Fen Carn...



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 2090
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:05, 21 Gru 2006    Temat postu:

Dodano nowy punkt 8 regulaminu.
Zmiana ta wchodzi w życie po tygodniu od napisania tego posta.
Każda nieregulaminowa sygnatura czy avatar będą usuwane bez ostrzeżenia po tym okresie.

pozdrawiam
Blackregis
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum studentów IV roku - Geografia UŚ Strona Główna ->
Regulamin Forum
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin